Všeobecné obchodní podmínky

Vřele vám doporučujeme si tyto obchodní podmínky pročíst celé. V případě, že se z jakéhokoliv důvodu k tomu nedostanete, připravili jsem vám stručné shrnutí nejdůležitějších bodů:

• Klient je pro nás vždy na prvním místě a snažíme se nalézt řešení k oboustranné spokojenosti.

• Abyste si vybrali jazykový pobyt, co vám padne, rádi s vámi vše zkonzultujeme v rámci dvou konzultací po 30 minutách.

• Nejsme pořadatelem jazykového pobytu, naše služby spočívají především v usnadnění komunikace s daným pořadatelem, za realizaci jazykového pobytu odpovídá přímo jeho organizátor (jazyková škola).

• Veškeré náklady (letenky, ubytování, cenu jazykového kurzu) si platíte sami.

• Tím, že nám odešlete vyplněnou přihlášku, kterou vám zašleme spolu s potvrzením dostupnosti kurzu, s námi uzavřete smlouvu o zprostředkování vámi vybraného jazykového pobytu a o poskytování služeb.

• Cenu za jazykový pobyt neplatíte nám, ale jeho konkrétnímu organizátorovi, který za jazykový pobyt odpovídá. My nejsme stranou smlouvy týkající se přímo jazykového pobytu, tu uzavíráte přímo s organizátorem.

• Jazykový pobyt lze před jeho konáním zrušit za podmínek jeho konkrétního organizátora, ale musíte počítat s tím, že můžete platit storno poplatek dle podmínek konkrétního organizátora.

• Reklamace našich služeb můžete zasílat na e-mail info@anama.cz, my je pak nejpozději do 30 dnů vyřídíme. Vezměte prosím na vědomí, že u nás nemůžete reklamovat jazykový pobyt jako takový, ten musíte reklamovat u organizátora.

• Je vaší povinnosti sjednat si před cestou cestovní pojištění v odpovídajícím rozsahu, pokud již není součástí vámi zvoleného pobytu.

• Naše kontaktní údaje jsou:

o Adresa:  Riviera Bianca, Triq Censu Farrugia, Msida, MSD 1090, Malta

o e-mail:  info@anama.cz

o telefon:  + 420 736 686 003

___________

Úvod

Obchodní podmínky. Právě se vám dostaly do rukou obchodní podmínky („Podmínky“), které upravují vztahy mezi Michaelou Vajdovou, jakožto zprostředkovatelem a vámi, jakožto zákazníky, vyplývající nebo související se smlouvou, kterou spolu uzavíráme na webu https://www.anglictina-na-malte.cz/ („Web“) nebo za pomoci jiných komunikačních prostředků. Web provozuje a služby poskytuje Ing. Michaela Vajdová, VAT 25095821, se sídlem: Riviera Bianca, Triq Censu Farrugia, Msida, MSD 1090, Malta (“my”).

Vy. Smlouva. Tyto Podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy, kterou my jakožto zprostředkovatel a vy jakožto zákazník uzavíráme na našem Webu („Smlouva“). Na základě Smlouvy vám zprostředkujeme Jazykový pobyt a poskytneme vám naše další služby. Ve Smlouvě si můžeme sjednat i individuální podmínky našeho vztahu. Pokud se budou Smlouva a Podmínky lišit, mají přednost naše ujednání, která si domluvíme ve Smlouvě.

Jazykový pobyt. Na základě Smlouvy vám zprostředkujeme účast na vámi zvoleném jazykovém kurzu a ve vámi zvolené jazykové škole na Maltě („Jazykový pobyt“) u našich smluvních partnerů – organizátorů Jazykových pobytů („Organizátor“). Zároveň upozorňujeme, že při poskytování Jazykového pobytu jsme pouze zprostředkovateli, samotný Jazykový pobyt se tak řídí smlouvou uzavřenou mezi vámi a Organizátorem a my za ni nijak neodpovídáme.

Služby. Naše služby spočívají v poskytování informací a poradenství pro výběr nejvhodnějšího Jazykového pobytu a jeho Organizátora, jakož i pomoc s přípravou a předložením dokumentů potřebných pro rezervaci Jazykového pobytu a uzavření smlouvy s vámi vybranou jazykovou školou. Naše služby jsou pro vás klienty bezplatné. Kdykoliv si vyhrazujeme právo poskytování služeb odmítnout nebo ukončit. V budoucnu také můžeme naše služby zpoplatnit.

Kontaktní údaje. Kdykoliv se na nás můžete obrátit za pomocí těchto kontaktních údajů:

Adresa: Riviera Bianca, Triq Censu Farrugia, Msida, MSD 1090, Malta

e-mail: info@anama.cz

telefon: + 420 736 686 003

web: https://www.anglictina-na-malte.cz/kontakt  

___________

Rezervace Jazykového pobytu

Prezentace kurzů. Veškerá nabídka Jazykových pobytů na našem Webu je pouze informativní a my ani organizátoři nejsme na jejím základě povinni uzavřít Smlouvu.

Uzavření Smlouvy. Na našem Webu si vyberete Jazykový pobyt a vyplníte registrační formulář. Okamžikem odeslání formuláře s námi uzavíráte Smlouvu za podmínek uvedených v Přihlášce, Smlouvě a těchto Podmínkách. Doručení formuláře vám potvrdíme e-mailem. Po uzavření Smlouvy ověříme dostupnost vámi zvoleného Jazykového pobytu a kontaktujeme vás prostřednictvím e-mailu pro potvrzení vašeho zájmu a vyplnění přihlášky na daný Jazykový pobyt.

Vaše údaje. Při vyplňování formuláře máte povinnost uvést správné a pravdivé údaje, proto vámi poskytnuté údaje během procesu odeslání formuláře považujeme za správné. Neodpovídáme za škodu, která vznikne zadáním nesprávných, neaktuálních nebo nekompletních údajů.

Zaplnění Jazykového pobytu. Pokud se Jazykový pobyt mezi uzavřením Smlouvy s námi a uzavřením smlouvy s Organizátorem ohledně daného Jazykového pobytu zaplní, zašleme vám e-mailem nabídku Jazykových pobytů, které se svými vlastnostmi nejvíce podobají vámi původně zvolenému Jazykovému pobytu a dáme vám na výběr si zvolit některý náhradní Jazykový pobyt.

Komunikační prostředky. Uzavřením Smlouvy dáváte souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku, a i s tím, že ve věcech týkajících se Smlouvy po jejím uzavření budeme komunikovat prostřednictvím e-mailu nebo chatu. V případě, že při použití komunikačních prostředků na dálku vám vzniknou náklady (např. internetové připojení, tarif za telefon), hradíte si je sami. Tyto náklady se však nijak neliší od standardní sazby.

__________

Platební podmínky

Naše služby. Naše služby vám poskytujeme zdarma.

Cena za Jazykový pobyt. Za Jazykový pobyt platíte cenu jeho Organizátorovi. Za aktuálnost ceny Jazykového pobytu neodpovídáme, aktuální cenu se vždy můžete dozvědět u Organizátora. V případě, že se cena na faktuře liší od cenové nabídky, platí cena na faktuře.  

Faktura za Jazykový pobyt. Jakmile od vás obdržíme Přihlášku obratem u Organizátora zprostředkujeme vámi zvolený Jazykový pobyt. Poté nám Organizátor zašle fakturu za daný Jazykový pobyt („Faktura“), kterou vám hned přepošleme na váš e-mail. Ve Faktuře vám Organizátor rozepíše jednotlivé platby s jejich datem splatnosti a další potřebné platební údaje. Fakturu jste povinni uhradit řádně a včas. Platba bude probíhat bankovním převodem na číslo účtu Organizátora, které bude vždy uvedeno na Faktuře. Je možné, že bude třeba uhradit zálohu na Jazykový pobyt, a to dle podmínek konkrétního Organizátora. Obvykle taková záloha činí nejméně 20 % z celkové ceny Jazykového pobytu, a splatnost je nejpozději do tří dnů od obdržení Faktury.

Informování o platbě. Vzhledem k tomu, že platbu provádíte přímo na účet Organizátora, nemáme přehled o tom, zda jste Fakturu za cenu Jazykového pobytu, případně zálohu, zaplatili, proto nám po uhrazení Faktury, nebo zálohy za Jazykový pobyt prosím zašlete potvrzení o uhrazení Faktury nebo zálohy na e-mail info@anama.cz. ___________

Odstoupení od Smlouvy zákazníkem do 14 od uzavření Smlouvy

Právo na odstoupení od Smlouvy. Pokud jste Smlouvu s námi uzavřeli z pozice spotřebitele, tedy mimo rámec své podnikatelské činnosti, případně mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, máte právo od ní odstoupit ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření.

Výjimky. Mějte však na paměti, že nemáte právo od Smlouvy odstoupit, pokud jsme již službu(y) ze Smlouvy splnili nebo začali poskytovat a vy jste zároveň souhlasili s tím, že vám službu(y) splníme ještě předtím, než vám uplyne 14denní lhůta pro odstoupení od Smlouvy. S tím, že můžeme s poskytováním služeb začít dříve, než uplyne 14denní lhůta pro odstoupení od Smlouvy, souhlasíte potvrzením těchto Podmínek.

Průběh odstoupení od Smlouvy. V případě, že se rozhodnete od Smlouvy odstoupit ještě před tím, než vám začneme naše služby poskytovat nebo je splníme, můžete tak učinit přes náš formulář, který najdete zde, nebo také písemně na e-mail info@anama.cz nebo nás můžete kontaktovat i jiným způsobem.

Účinky odstoupení od Smlouvy. Pokud od Smlouvy odstoupíte, Smlouva se od počátku ruší.

___________

Zrušení Jazykového pobytu

Zrušení Jazykového pobytu. Pokud se Jazykového pobytu nakonec nebudete moci účastnit, můžete mít právo za podmínek stanovených jeho Organizátorem svoji účast na Jazykovém pobytu zrušit. Pokud nebudete chtít zrušení vašeho Jazykového pobytu řešit přímo s jeho Organizátorem, dejte nám vědět a my s ním můžeme jednat vaším jménem.

Oznámení zrušení. Pokud svůj Jazykový pobyt zrušíte přímo u Organizátora informujte nás o tom, prosím.

Storno poplatky. V případě, že Jazykový pobyt zrušíte před jeho konáním, může po vás Organizátor požadovat uhrazení storno poplatku, a to v souladu s jeho obchodními podmínkami a smlouvou, kterou s ním uzavíráte. ___________

Reklamační podmínky

Za co odpovídáme. Odpovídáme vám za to, že vám:

• poskytneme všechny dostupné informace o jazykovém pobytu, které máme v danou chvíli k dispozici, včetně vyčíslení předpokládaných nákladů;

• rezervujeme jazykový pobyt ve vámi vybrané jazykové škole neprodleně po obdržení kompletně vyplněné přihlášky;

• bez zbytečného odkladu přepošleme fakturu k úhradě a potvrzení o rezervaci Jazykového pobytu;

• zašleme všechny dokumenty potřebné pro nástup na Jazykový pobyt ještě před jeho zahájením.

Za co neodpovídáme. Neodpovídáme za průběh Jazykového pobytu ani za jeho účastníky, za to odpovídá Organizátor.

Průběh reklamačního řízení

Zjištění vady. V případě, že máte pocit, že jsme vám naši službu poskytli s vadami (kvalita nebo rozsah neodpovídá podmínkám ve Smlouvě), můžete u nás uplatnit reklamaci, a to neprodleně po zjištění vady.  způsob vyřízení

Reklamace. Abychom mohli vaši reklamaci posoudit, musí obsahovat alespoň popis vad(y) námi poskytnuté služby a reklamace, jaký požadujete. Reklamaci pak uplatnit  na e-mailu info@anama.cz nebo na adrese Riviera Bianca, Triq Censu Farrugia, Msida, MSD 1090, Malta. Přijetí vaší reklamace vám obratem potvrdíme na váš e-mail. můžete

Podstatná vada. V případě, že se jedná o tzv. podstatnou vadu, můžete po nás požadovat:

• opakované poskytnutí služby bez vad anebo napravení vadné služby;

• opravu namítané vady služeb;  

• doplnění toho, co chybí;

• odstoupení od Smlouvy.

Nepodstatná vada. V případě, že se jedná o tzv. nepodstatnou vadu, můžete po nás požadovat odstranění vady služby.

Volba práva. Při uplatnění reklamace jste povinni sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, žádali-li jste nápravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatného porušení Smlouvy včas, máte práva stejná jako při nepodstatném porušení Smlouvy.

Upozornění. Upozorňujeme vás, že vaším důvodem pro reklamaci nemůže být skutečnost, že námi poskytnutá služba neodpovídala vašemu subjektivnímu očekávání.

Vyřízení reklamace. O vaší reklamaci rozhodneme ihned, ve složitějších případech pak do 3 pracovních dnů. Samotnou reklamaci vyřídíme, co nejdříve to půjde, nejpozději to bude do 30 dnů od okamžiku, kdy reklamaci u nás uplatníte. Výjimkou tvoří případ, kdy se s námi písemně domluvíte na tom, že reklamaci budeme vyřizovat déle. Pokud reklamaci nestihneme vyřídit ani do uvedených 30 dnů, můžete od Smlouvy odstoupit.

Náklady na uplatnění reklamace. Pokud jste spotřebitel, máte právo požadovat náhradu nákladů účelně vynaložených na uplatnění takové reklamace (tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné). Pokud však toto právo neuplatníte do jednoho měsíce od uplynutí lhůty, v níž je třeba vadu vytknout, toto právo vám nemusí být přiznáno.

Potvrzení. Jakmile skončí reklamační řízení, zašleme vám elektronicky potvrzení s uvedením data a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době trvání reklamace, případně zamítnutí reklamace. ___________

Odpovědnost

Omezení odpovědnosti. Protože naše služby spočívají pouze v usnadnění komunikace s Organizátorem a v pomoci s výběrem Jazykového pobytu, neodpovídáme za průběh Jazykového pobytu ani za jeho účastníky během jeho konání, za to odpovídá Organizátor. Jakožto zprostředkovatelé neodpovídáme za žádnou škodu nebo újmu vzniklou v souvislosti se smlouvou uzavřenou mezi vámi a Organizátorem. Neodpovídáme ani za smlouvu uzavřenou mezi vámi a Organizátorem jako takovou, protože nejsme její smluvní stranou. Z toho důvodu také neodpovídáme ani za kvalitu Jazykového pobytu, nebo za to, zda se vůbec uskuteční, případně za jeho nějakou jinou vadu či jiné další plnění ze strany Organizátora vůči vám plynoucí z vaší vzájemné smlouvy.

Omezení odpovědnosti při poskytování informací. Neodpovídáme za informace, které jsou neaktuální, zkreslené nebo nepravdivé, pokud nám takto byly poskytnuty nebo zprostředkovány Organizátory nebo jinými třetími stranami. V takovém případě nesrovnalosti řešte přímo s Organizátory nebo jinými třetími stranami, které tyto informace poskytly nebo zprostředkovaly.

___________

Mimosoudní řešení sporů  

Stížnosti. Jakékoliv stížnosti, které máte, nám zašlete na e-mail info@anama.cz.

ADR u České obchodní inspekce. V případě, že jste jako zákazník spotřebitelem, máte podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo řešit spor vzniklý ze Smlouvy před Českou obchodní inspekcí, konkrétně se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Takový spor můžete zahájit výhradně vy ze své pozice spotřebitele., a to v situaci, kdy se vám spor nepodaří s námi vyřešit přímo. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste své právo, jež má být předmětem sporu, u nás jako u zprostředkovatele uplatnili poprvé. Bez ohledu na výše uvedené můžete mimosoudní řešení sporu zahájit též online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

___________

Závěrečná ustanovení

České právo. Veškeré právní vztah vzniklé ze Smlouvy se řídí českým právním řádem, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tím nejsou nijak dotčena práva vás jako spotřebitele, které plynou z obecně závazných předpisů.

Upozornění. Smlouva uzavřená mezi vámi a Organizátorem se může řídit jiným právním řádem, zejména pak maltským právním řádem, a to v souladu s obchodními podmínkami konkrétního Organizátora.

Rozhodování sporů. Pokud mezi námi vzniknou spory, budeme se je vždy snažit vyřešit smírně. Pokud to však nebude možné, tak si tímto sjednáváme, že k rozhodování o našich sporech jsou příslušné české soudy.

Jazyk Smlouvy. S ohledem na skutečnost, že tyto Podmínky jsou psané v českém jazyce, je i Smlouva uzavřena v českém jazyce.

Změny Podmínek. Podmínky můžeme změnit či doplnit. Takovou změnou však nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti původního znění Podmínek. Zjednodušeně to znamená, že změna Podmínek nebude mít vliv na Smlouvu uzavřenou podle původního znění podmínek.

Autorská a průmyslová práva. Veškerá práva k Webu, především autorská práva k jeho obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků patří nám. Nesmíte kopírovat, upravovat nebo jiným způsobem používat obsah Webu nebo jeho části bez našeho souhlasu.

Používání Webu. Neodpovídáme za chyby, které vzniknou v důsledku zásahu třetích osob do Webu nebo v důsledku použití Webu v rozporu s jeho určením. Při využívání Webu je zakázáno používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho používání a vykonávat jinou činnost, která může nám či třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněné užít programové vybavení nebo další součásti tvořící Web. Nemůžete ani používat Web či jeho část nebo software vybavení způsobem, který by byl v rozporu s jeho účelem nebo určením.

Přístupnost Webu. Mějte prosím na paměti, že Web či jeho část nemusí být k dispozici pořád, a to zejména v důsledku údržby našeho hardwaru či softwaru, případně v důsledku údržby vybavení třetích stran.

Archivování Smlouvy. Smlouvu i tyto Podmínky archivujeme v elektronické podobě způsobem, který není přístupný veřejnosti. Pokud ji budete potřebovat, dejte nám vědět na e-mail info@anama.cz a my vám ji velice rádi zašleme.

Osobní údaje. V souvislosti s uzavřením Smlouvy zpracováváme Vaše osobní údaje, pokud se chcete dozvědět více o tom, proč tak děláme, komu vaše osobní údaje předáváme a dobu, po kterou je budeme zpracovávat, můžete si přečíst více zde.

Tyto Podmínky jsou platné a účinné od 03.03. 2023.